fredag 18. februar 2011

LENGE SIDEN….

Starter med å gjøre oppmerksom på at det forrige innlegget er lagt inn av M. Hvordan hun klarte det må jo gudene vite…

Men hun linket til puslespillsiden og den ble vi avhengige i juleferien og kan anbefales som tidtrøyte.

Det blir mye jobb nå i disse årsoppgjørstider. Så nå drømmer jeg om at vi skal bli ferdig med mars mnd sånn at jeg kan begynne å ha fri på fredagene igjen. Jeg får jo ikke gjort noen ting for tiden! hehe..

Jeg har en lang liste med hva som må gjøres.

- M sitt rom skal males. Råååsa er ønsket + nye skap.

- H sitt rom skal forhåpentligvis tapetseres. + nye skap.

- skal sette i gang med baderoms-oppussing.

Det siste har vi ikke tenkt å gjøre selv heldigvis.

Til høsten blir M skolejente så derfor trengs det litt oppdatering på rommet. Satser også på å kjøpe en pult.

Iallefall trenger jeg mye insirasjon og gleder meg til Alpakka Berte åpner i nabolaget i neste uke. Apoteket er flyttet ned til Rema så nå er butikken i 3. etasje kun interiør stæsj og klær.

Her er også en link:

http://www.askoyv.no/nyheter/headhuntet-via-bloggen-sin/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar